Friday, June 20, 2008

argh!!ko fikir ko bagos!!

huh!
ko ingat ko bagus
ko fikir ko alim sgt
ko mmg xleh tgk aku hepi..
ko mesti nak wat aku marah dan memberontak kan????
ko mmg akan selama-lamanye memandang rendah terhadap diri aku
sume bende aku wat hanya yg negatif!!
ko mmg pandang rendah ngan diri aku dan kawan2 aku??
argh!!
pape je laaa
yg aku tau aku benci ko (kadang2la)
argh!!
ko mmg xkan lihat mende yg baik kat aku
pade kau akulah yg plg negatif skali
aku pasti kau mmg memandang aku dgn sebelah mata sahaja
dari dulu lgi sampai sekarang
kau mmg same
ah!!
apa2 sajalah
aku pun xpeduli dgn pandangan kau
aku xpeduli dan xkesah
WHATEVER!!

6 comments:

husayn abd razak said...

weyh.. chill2..

jenny said...

argh!!
aku dah ok..
=)

Chuck Bass said...

weyh lu amok kat saper nih?

chill la cha.

jenny said...

seseorang....

d o m i n o said...

adek ko ke?

=|

jenny said...

aa...
bkan..
nanti aku gitau..
=I