Monday, June 23, 2008

5 soalan dan 8 jawapannye....

8 lagu yg sgt dkt dihati skang
  1. cinta dalam hati by ungu
  2. sampai menutup mata by acha septriasa
  3. menghapus jejakmu by peterpan
  4. warkah by bau
  5. pagi yg gelap by hujan
  6. aku tak mau sendiri by bunga citra lestari
  7. andai kau mengerti by vince
  8. bila aku jatuh cinta by nidji
8 insan yg ada di dlm hati
  1. ibu
  2. bak
  3. zubair
  4. faten asmira
  5. yusliana
  6. shahrizan
  7. zafirah
  8. ain
8 bende yg dirindui
  1. wrestle ngan faten n ain
  2. tido ramai2 ngan faten n ain n shuhada
  3. goreng kentang dgn shah
  4. men truth or dare
  5. kareoke kat megamall
  6. mkn kuaci ramai2
  7. kutuk org ngan shah
  8. lpak dgn kak amy

8 mende psl aku yg org salah tafsir dan tak tau

  1. slalu disalah anggap bdak menengah
  2. org igt aku bdak sabah
  3. cpat marah
  4. ble aku marah jgn dkat nanti ade yg kna
  5. aku bkan cinelaa
  6. aku ske gler masak
  7. aku ade 9 adik
  8. kat skolah nickname aku adalah si penangis

8 ayat xkan lupe

  1. nab, nanti kat sne klo shah xde mcm mne?
  2. nab, nanti kte pilih bju pengantin sme2 kay...
  3. j, jgn lupe ngan kitoang kat sni nanti..
  4. jgn la annoying sgt..
  5. die kate ko comel mse kayuh beskal..
  6. dah2, ko kna kuat ok..
  7. spe ni?? nak ape??
  8. ko ni, boleh tak??

5 comments:

d o m i n o said...

i miss you babe!

=(

jenny said...

miss u tooo...
=(

d o m i n o said...

ko tetinggal satu lg ayat!!
i feel goodd!!!!


:D

jenny said...

hahaha, a'ahlaa..
=F

husayn abd razak said...

jiwang nye ko.. hehe.. lagu ko pilih